Yantai WEIXIANG pulverizer béton idraulici, risolve i prublemi per voi.

Yantai WEIXIANG pulverizer béton idraulici, risolve i prublemi per voi.

U pulverizzatore di l'escavatore hè chjamatu pulverizzatore di cimentu, pulverizzatore idraulicu, trituratore di roccia, trituratore idraulicu, etc., hè l'equipaggiu ideale per a demolizione secundaria, hè cuncepitu per trattà in modu efficace ogni operazione di demolizione primaria è / o secondaria è riciclamentu, u travagliu di riduzzione è frammentazione di u U materiale demolitu hè estremamente utile per facilità a so eliminazione è u riciclamentu, separà u rinforzu di ferru in u béton.

nutizie 1

L'applicazioni principali includenu:
* Custruzzione è Demolizione (C&D) riciclamentu / classificazione
* Riciclamentu di béton
* Demolizione cummerciale
* Separazione di u béton da l'armatura

U pulverizzatore idraulicu hè cumpostu di corpu, cilindru idraulicu, mascella mobile è mascella fissa.U sistema idraulicu esternu offre una pressione idraulica per u cilindru idraulicu per fà a mandibula mobile è a mandibula fissa aperta è vicinu per ottene l'effettu di sfracicà l'uggetti, l'equipaggiu risultarà in un statu di efficienza constante è regulare.

Un altru disignu unicu per pulverizer idraulici hè cù magnetu, dopu à sfracicà béton, taglio bar azzaru, magnet pò ripiglià i scraps azzaru nant'à u situ di travagliu, è spustà è surghjente in cunseguenza.

I pulverizzatori idraulici ponu adattà un escavatore 3-35Ton, una gamma di magneti da 300mm à 600mm, ponu elevà materiali d'acciaio 3-5ton, cunnessione di batteria 12V / 24V, scatula di cuntrollu elettricu hè inclusa, hè più convenientu per i travaglii di demolizione.

Ci hè 2 tippi dispunibuli, tippu fissu è tippu rotativu, pudemu pruduce un trituratore idraulicu cum'è i vostri bisogni.

Puderia esse muntatu nantu à l'escavatore direttamente o cù attaccu rapidu
Tutti i pin sò trattamentu termicu, indurimentu è temperatu, cù nipple di grassu,
più durable.

Accessori standard per pulverizer ordinariu, cù 2 tubi d'oliu, è una cassetta d'attrezzi.

Pulverizzatore magneticu: cù tubi idraulichi 2 pezzi, un set di scatula di strumenti, una scatula di cuntrollu elettricu, un set di interruttore di pedale.

Pulverizer serà imballatu cù casu di plywood.

Semu prufessiunali prufessiunali di accessori per escavatori da 10 anni, fatti à misura è OEM dispunibili, aspittendu a vostra dumanda.


Tempu di post: 17-sep-2022