Cumu sceglite un rotulu idraulicu?

nutizie 3

U rompe idraulicu hè u sicondu attache più populari dopu à u bucket, ci sò qualchi cunsiglii chì seranu d'utile à cumprà u rompe idraulici.

1. Pesu di u trasportatore.L'interruttore idraulicu ùn deve micca più di u 10% di u pesu di l'escavatore.
2. Flussu d'oliu, stu paràmetru deve currisponde à a produtividade di a pompa di a macchina.
3. Pressione di travagliu, ci deve esse valve di liberazione per una linea idraulica per cuntrullà a pressione per un bonu travagliu di l'equipaggiu.
4. A produtividade hè determinata da l'energia impressiunante, multiplicata da Frequency Impact.
5. Breaker parts, seals, fili di cunnessione di u breaker idraulici deve esse più affidabile.
6. Facilità operazione è mantenimentu.L'accessu faciule à i punti di lubrificazione, l'accoppiamentu di i tubi è u scambiu di l'arnesi furnisce un serviziu più còmode.
7. Sonu esternu è vibrazione.scatula silenziu idraulici breaker hè in u casing chjusu, è trà u miccanisimu di percussione è u quadru corpu sò buffers polyurethane, chì ùn dispatch vibration à u corpu di u breaker.L'ammortizzatore pruteghja contr'à a vibrazione di a cunnessione di u bracciu è di u boom, riducendu l'usura di u bushing è di i pin.

Martelli idraulici da 2,5 a 120 tonnellate in stock !Una larga gamma permette di sceglie u megliu mudellu per e vostre machini, vi aiuteremu à sceglie u marteddu idraulicu ghjustu per a vostra macchina, grazie.


Tempu di post: 17-sep-2022